szukaj

STOKROTKA GWIAZDĄ JAKOŚCI OBSŁUGI 2013

STOKROTKA GWIAZDĄ JAKOŚCI OBSŁUGI 2013

Sieć supermarketów Stokrotka  została Gwiazdą Jakości Obsługi 2013 w VI edycji Polskiego Programu Jakość Obsługi  i znalazła się w elitarnym gronie 100 Najprzyjaźniejszych Firm w Polsce.

Nagroda przyznawana jest firmom, które w najwyższym stopniu dbają o obsługę klientów i świadczy o skuteczności przyjętych standardów w przedsiębiorstwie oraz sprawnym jego zarządzaniu.

Polski Program Jakość Obsługi, nieprzerwanie od 6 lat realizuje stałe, trwające przez 365 dni w roku badanie, mające na celu poprawę jakości obsługi w polskich firmach i nawiązanie dialogu z konsumentami. W ramach multiplatformy jakoscobslugi.pl obliczany jest Polski Wskaźnik Satysfakcji Konsumentów – PCSI (Polish Customer Satisfaction Index), który mierzy zadowolenie klientów.

3,5 milionowe grono jurorów – tylu unikalnych konsumentów zarejestrowanych jest na platformie jakosobslugi.pl. zadecydowało, która z 25 tysięcy firm obecnych na portalu badawczym, spośród 200 branż powinna zostać uhonorowana Gwiazdą Jakości Obsługi.

Gwiazdy Jakości Obsługi 2013 należą do grona 100 najprzyjaźniejszych firm w Polsce z różnych branż. Wyróżniają się wysokim wskaźnikiem CSI (satysfakcji klientów) zarówno na tle konkurentów, jak i w porównaniu do PCSI (Polskiego Wskaźnika Satysfakcji Konsumentów). Jak pokazują badania, firmy te postrzegane są przez konsumentów jako rekomendowane, godne zaufania, w których zawsze miły i uśmiechnięty personel służy klientom swoją pomocą i wiedzą.

 

Informacja o firmie Stokrotka Sp. z o.o.:

Stokrotka Sp. z o.o. to spółka z polskim kapitałem i bogatymi tradycjami polskiego handlu detalicznego wchodząca w skład Grupy Kapitałowej Emperia. Powstała w 1994 roku w Lublinie, a obecnie obejmuje swym zasięgiem teren całego kraju. Pierwszy supermarket Stokrotka powstał w Łęcznej koło Lublina w 1996 roku. Obecnie sieć obejmuje 201 sklepy.

Typowa powierzchnia handlowa Stokrotek wynosi od 400 do 800 mkw, w zależności od zapotrzebowania i warunków rynkowych, aczkolwiek w sieci funkcjonują również rentowne sklepy o powierzchni zarówno nieco mniejszej jak i większej. Łączna powierzchnia sprzedaży Stokrotek wynosi 126 tys. mkw. W ofercie wszystkich supermarketów znajduje się łącznie 26 tys. pozycji asortymentowych. Można w nich znaleźć bogaty wybór produktów świeżych: mięso i wędliny, owoce i warzywa, pieczywo i nabiał, a także produktów chemicznych, gospodarstwa domowego oraz alkohole i wina z całego świata. W Stokrotkach dostępne są też produkty lokalne od regionalnych dostawców. 1 marca 2013 r. Stokrotka przedstawiła swoją nową strategię „Nowa – jeszcze lepsza Stokrotka”. Istotnym elementem nowej strategii jest własny system logistyczny. Uruchomienie całości systemu planowane jest na lipiec 2013 roku.

Informacje o Grupie Kapitałowej Emperia:

Grupa Kapitałowa Emperia to dynamiczna i wiarygodna firma z polskim rodowodem, skoncentrowana na segmencie detalicznym FMCG.

Powstała w 1990 roku i od 23 lat aktywnie tworzy historię handlu w Polsce. Działalność Grupy Emperia obejmuje trzy obszary: segment detaliczny, informatyczny i segment nieruchomości. Grupa Grupa Emperia zatrudnia 6,5 tys. pracowników.

Koordynatorem Grupy jest Emperia Holding S.A., od 12 lat spółka publiczna notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Emperia Holding S.A. wyznacza strategię działania i monitoruje realizację celów przez spółki Grupy Kapitałowej Emperia.