szukaj

Tradis z Grupy Handlowej Emperia liderem dystrybucji FMCG

Tradis, spółka dystrybucyjna należąca do Grupy Handlowej Emperia, otrzymał prestiżową nagrodę - „Złoty Paragon” w kategorii „Lider dystrybucji FMCG”. Laureaci zostali wybrani na podstawie opinii polskich kupców. Do rywalizacji o Złote Paragony stanęło niemal 350 produktów i usług. Organizatorem konkursu jest redakcja ogólnopolskiego pisma rynku FMCG - HURT & DETAL.

Zwycięzców wytypowali właściciele sklepów z całej Polski. Kupcy przez niemal miesiąc oddawali swoje głosy na wybrane produkty, usługi i spółki wyróżniające się innowacyjnością, przedsiębiorczością oraz dynamicznym rozwojem. Badanie przygotował i zrealizował TNS Pentor. Zwycięzcami poszczególnych kategorii są firmy, które otrzymały największą liczbę głosów.

- Zadowolenie klientów jest dla nas priorytetem, dlatego cieszymy się, że to właśnie polscy kupcy docenili naszą działalność i wskazali Tradis jako lidera dystrybucji FMCG. Ten sukces jest dziełem  zaangażowania naszych pracowników z oddziałów i centrów dystrybucji Tradisu z całej Polski oraz z centrali. Nasze wspólne starania zmierzające do zapewnienia jak najlepszej oferty handlowej oraz najwyżej jakości obsługi zostały dostrzeżone. Tytuł lidera dystrybucji to dla nas wielkie wyróżnienie, ale także zobowiązanie i motywacja do stałego usprawniania procesu zaopatrzenia sklepów - mówi Marek Dmitruk, dyrektor marketingu Tradisu.

Pozycja Tradisu jako lidera polskiej dystrybucji to efekt intensywnej pracy nad integracją spółek dystrybucyjnych, wdrożenia jednolitego systemu informatycznego i operacyjnego oraz podnoszenia standardów obsługi. Tradis wyróżnia się najszerszą na rynku ofertą towarów FMCG i atrakcyjnymi warunkami współpracy. Spółka jest także prekursorem systemu elektronicznych zamówień - eHurtownia, który tysiącom polskich kupców znacznie ułatwia bieżące zatowarowanie sklepu. eHurtownia jest także kluczowym elementem usługi serwisowej dowozu towaru do klienta, w której specjalizuje się Tradis.

Właściciele oraz kierownicy sklepów z całej polski wybierając Lidera dystrybucji FMCG wskazywali najlepszego dostawcę towarów do swoich placówek handlowych. Przy wyborze pod uwagę były brane między innymi takie parametry jak zakres i atrakcyjność oferty towarowej, terminowość dostaw, jakość obsługi oraz wygoda systemów zamówień. Badanie zostało zrealizowane w marcu i kwietniu 2011 r. przez TNS Pentor. Organizatorem konkursu jest ogólnopolskie pismo rynku FMCG - HURT & DETAL.

Grupa Dystrybucyjna Tradis prowadzi dystrybucję artykułów FMCG przez magazyny cash&carry i Centra Dystrybucji rozlokowane w całej Polsce. Szeroki asortyment artykułów spożywczych i kosmetyczno-chemicznych, korzystne warunki handlowe, nowoczesny system informatyczny i logistyczny oraz ciągła praca nad zaspokajaniem oczekiwań klientów czynią z niej wiodącego partnera handlowego dla ponad 50 tysięcy polskich sklepów.

Grupa Dystrybucyjna Tradis skupia spółki: Tradis, Ambra i DEF, a także spółki Detal Koncept, Lewiatan i Euro Sklep prowadzące sieci franczyzowe sklepów i supermarketów o różnorodnych formatach. Tradis jest również strategicznym partnerem spółdzielni Społem i wraz z nimi współorganizuje nowoczesny handel spółdzielczy w Polsce.

Działalność operacyjna Tradisu została uporządkowana geograficznie bądź funkcjonalnie w ramach ośmiu makroregionów. W całej Polsce Grupa dysponuje 73 oddziałami w postaci centrów dystrybucji, serwisów i magazynów cash&carry o łącznej powierzchni ok. 306 tys. m2. Poprzez spółki franczyzowe koordynuje także działalność 4 141 placówek detalicznych.

W grudniu 2010 r. właściciel Tradisu - Grupa Handlowa Emperia - podpisała warunkową umowę inwestycyjną z Eurocash SA. Na jej mocy, po uzyskaniu zgody UOKiK, spółki Grupy Dystrybucyjnej Tradis zostaną włączone do Eurocash SA. Transakcja ma być zrealizowana do końca czerwca 2011 roku.