szukaj

Zarząd Emperii z czterema wiceprezesami

Rada Nadzorcza Emperii zdecydowała o podniesieniu do rangi wiceprezesów zarządu spółki jego trzech dotychczasowych członków - Dariusza Kalinowskiego, Grzegorza Wawerskiego i Marka Wesołowskiego. Zmiany to dowód zaufania rady dla zarządu w obecnym składzie.

Zarząd Emperii obecnie tworzy pięć osób. Przewodniczy mu Artur Kawa. Jarosław Wawerski odpowiada za część dystrybucyjną, zaś Marek Wesołowski za detaliczną. Finanse grupy nadzoruje Dariusz Kalinowski, a działalność deweloperską i rozwój detalu Grzegorz Wawerski.

Dariusz Kalinowski ma 41 lat. Jest absolwentem Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Szczecińskiego. Posiada stopień MBA European University Centre for Management Studies in Switzerland. Z Grupą Handlową Emperia związany jest od 2003 r.

Grzegorz Wawerski pracuje na rzecz Emperii od 1995 roku. Jest współzałożycielem spółki Stokrotka. Posiada wykształcenie wyższe, ukończył Wydział Ekonomii na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej. Ma 46 lat.

Marek Wesołowski zasiada w zarządzie Emperii od czerwca 2007 r., dotychczas w randze członka zarządu i dyrektora ds. działalności detalicznej. Do lutego tego roku był także wiceprezesem spółki Stokrotka. Wesołowski ma 39 lat. Ukończył Wydział Matematyki i Wydział Ekonomii na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie. Posiada wykształcenie wyższe i stopień MBA University of Minnesota. Z Grupą Handlową Emperia związany od 1995 r.

Emperia jest jedną z największych i najbardziej aktywnych grup handlowych w Polsce. Prowadzi handel detaliczny oraz dystrybucję artykułów spożywczych i kosmetyczno-chemicznych. Koordynatorem działalności Grupy Handlowej Emperia jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych spółka Emperia Holding S.A.

Emperia prowadzi dystrybucję artykułów FMCG poprzez magazyny cash&carry i centra dystrybucji rozlokowane w całej Polsce. Szeroki asortyment artykułów spożywczych i kosmetyczno-chemicznych, korzystne warunki handlowe, nowoczesny system informatyczny i logistyczny oraz ciągła praca nad zaspokajaniem oczekiwań klientów czynią z Emperii wiodącego partnera handlowego dla ponad 40 tysięcy polskich sklepów. Handel detaliczny w Grupie Handlowej Emperia prowadzony jest poprzez sieci supermarketów, o różnorodnych formatach, dostosowanych do oczekiwań i potrzeb klientów. Placówki detaliczne z Grupy Handlowej Emperia zlokalizowane są na terenie całej Polski. Obecnie jest ich już niemal 4 tysiące.