szukaj

Archiwum

Stokrotka podpisała umowy z nowymi deweloperami

09-01-2008

Kolejni deweloperzy zaufali marce Stokrotka Premium. W końcu 2007 r., po zakończonych sukcesem negocjacjach, Stokrotka podpisała siedem nowych umów najmu. Dzięki temu najpóźniej w II połowie 2009 r. otwarte zostaną trzy nowe delikatesy, a w 2010 r. cztery kolejne supermarkety premium.

W ramach kontynuacji współpracy z Plaza Centers delikatesy Stokrotka pojawią się w Suwałkach, Zgorzelcu i Toruniu. Nowi partnerzy Stokrotki to przede wszystkim spółki z grupy Polimieni. Dzięki tym kontraktom sklepy z segmentu premium powstaną w centrach handlowych w Przemyślu, Jastrzębiu Zdroju oraz w Rumii. Umowa ze spółką z grupy IGI zapewni natomiast otwarcie delikatesów Stokrotka w Galerii Zasole w Oświęcimiu.

- Cieszymy się, że negocjacje dotyczące nowych lokalizacji Stokrotki zakończyły się sukcesem. Dowodzi to, że kolejni deweloperzy zaufali naszej marce – mówi Grzegorz Wawerski, prezes Stokrotka Sp. z o.o. – Stokrotka w najbliższych latach planuje kontynuować dynamiczny rozwój sieci. W związku ze wzrostem popularności segmentu delikatesów premium wśród Polaków, w ciągu najbliższych 3-5 lat planujemy otworzyć ok. 30-50 sklepów. Sklepy Stokrotka cieszą się rosnącym uznaniem konsumentów, dlatego aby jeszcze pełniej zaspokajać potrzeby naszych klientów, będziemy otwierać kolejne delikatesy w atrakcyjnych lokalizacjach – dodaje Prezes Wawerski.

Obecnie działają trzy supermarkety delikatesowe Stokrotka Premium w Plaza Centers w Lublinie, Sosnowcu i Rybniku. Wiosną 2008 roku planowane jest otwarcie kolejnego sklepu w tym formacie
w Galerii Rembelińskiej w Warszawie, a na przełomie roku 2008/2009 w Słupsku.

 

 -----

Stokrotka Premium to nowoczesna sieć luksusowych supermarketów, zlokalizowanych w dużych centrach handlowych. Delikatesy Stokrotka Premium to sklepy o powierzchni ponad 1200 metrów kwadratowych i asortymencie ponad 20000 artykułów.

 

Stokrotka Sp. z o.o. jest firmą z kilkunastoletnią tradycją i całkowicie polskim kapitałem. Wchodzi w skład grupy kapitałowej Emperia Holding S.A. Pierwszy supermarket Stokrotka powstał w 1996 roku. W następnych latach konsekwentnie rozwijano sieć. Obecnie swoim zasięgiem Stokrotka obejmuje całą Polskę. W sieci działa 114 sklepów. Marka Stokrotki to sprawdzony asortyment, najwyższa jakość i najlepszy standard obsługi. Aby jeszcze pełniej zaspokajać potrzeby coraz bardziej wymagającego polskiego konsumenta w 2007 r. rozpoczęto budowę sieci delikatesów poprzez otwarcie sklepów Stokrotka Premium w Centrach Handlowych Plaza w Sosnowcu, Rybniku i Lublinie. Więcej na www.stokrotkapremium.pl