szukaj

Archiwum

Sklep Groszek Marketem Roku 2009

26-01-2009

Z radością przyjęliśmy informację o zwycięstwie sklepu Groszek w ogólnopolskim konkursie zorganizowanym przez miesięcznik branżowy "Wiadomości Handlowe".

Jury konkursu, w skład którego weszli eksperci i znawcy rynku FMCG, zaszczytnym mianem "Market Roku 2009" w kategorii „Supermarket, sklep niezależny lub zrzeszony w sieci franczyzowej” utytułowało sklep Groszek w Kamienicy (woj. małopolskie) należący do Pani Krystyny Kołodziejczyk.

 

Dokonując wyboru, komisja sędziowska brała pod uwagę zarówno twarde dane - obroty, koszty pracownicze czy zysk w przeliczeniu na metr kwadratowy powierzchni, jak i wygląd sali sprzedaży, ergonomię robienia zakupów i kompetencje pracowników.

 

20 stycznia, na uroczystej gali w hotelu Sheraton w Warszawie nagrodę odebrał Pan Rafał Miśkowiec, menedżer sklepu Groszek w Kamienicy.

 

Organizatorem konceptu Groszek jest Detal Koncept Sp. z o.o., spółka wchodząca w skład Grupy Handlowej Emperia.